לוגו שמר בטיחות יועצים

נקודות לאיסוף עצמי (בתיאום מראש)

• האלונים 9, באר יעקב
• אברהם פצ'ורניק 17, נס ציונה

למה צריך ממונה בטיחות בעבודה והדרכות בטיחות?

ממונה בטיחות

ממונה בטיחות אחראי לשמור על סביבת עבודה בטוחה ובריאה

לפרטים נוספים ושאלות חייגו אלינו – 052-232-1144, נשמח לעמוד לשירותכם.

למה צריך ממונה בטיחות בעבודה?

חברת שמר בטיחות יועצים, יועצי בטיחות מוסמכים להעברת הדרכות  בטיחות ורענון לממוני בטיחות המוכרים על ידי משרד התמ"ת, על פי דרישות המוסד לבטיחות וגיהות. שמר בטיחות יועצים שולחת יועץ בטיחות למפעלים הנדרשים לעשות זאת בהתאם לתקינה וחוקי הגהות והבטיחות.

יועץ הבטיחות יעביר את ההדרכות הבטיחות הנדרשות בהתאם למאפייניו הייחודיים של המפעל שלכם. למינוי ממונה בטיחות ולארגון הדרכות בטיחות בחברתכם, צרו עמנו קשר בטלפון – 052-2321144. נשמח לעמוד לשירותכם.

במדינת ישראל קיים חוק אשר מחייב העסקת ממונה בטיחות בארגונים המונים מעל 50 עובדים. אגף הפיקוח על העבודה רשאי להגדיר בארגונים שונים המכילים פחות מ-50 עובדים כי עליהם גם כן להעסיק ממונה בטיחות ולדאוג להדרכות בטיחות תקופתיות.

אז מה התפקיד של ממונה בטיחות, למה צריך ממונה בטיחות בעבודה, מה החשיבות של העסקה זו – על כך ועוד בעמוד הבא.

ציוד בטיחות

תפקידו של ממונה בטיחות

ממונה בטיחות אחראי על תהליך הייעוץ בכל מה שקשור לחוקים ותקנות בענייני בטיחות בסביבת העבודה.

בין השאר עליו להכין תכנית מסודרת הכוללת הסברים לגבי ניהול הבטיחות בארגון, בעסק או במפעל, לוודא כי מתבצעות בדיקות סביבתיות תקופתיות, בדיקות רפואיות לעובדים, לפקח על סדרי הבטיחות, למסור מידע רלוונטי, לקבוע ולבדוק את כל המכשור והציוד בסביבת העבודה ולוודא את תקינותם, להעלות את המודעות לגבי החשיבות על שמירת סביבת עבודה בטוחה ואף לרכז את כל המידע במצבים של תאונות עבודה.

למה צריך ממונה בטיחות בעבודה?

אז בראש ובראשונה כל ארגון או מפעל המעסיק יותר מ-50 עובדים מעלה את הסיכוי לתאונות עבודה ולכן אנו צריכים ממונה בטיחות בעבודה בכדי לשמור על העובדים שלנו, לשמור על סביבת עבודה בטוחה ובריאה במטרה למנוע את כל אותם תקלות, בעיות ותאונות בסביבת העבודה שעלולות לגרום לנזק גופני ואף לאבדן חיים במקרים קיצוניים.

יש לא מעט מקומות בהם העובדים נמצאים בסביבה עם רמת סיכון בין אם זה מכשור מסוכן הדורש עבודה על פי סדר פעולות מסוים או בדרך מסוימת, בין אם זה עבודה בגובה או במקום שאינו בטוח מבחינה סביבתית, עבודה אותה עושים בצוות הדורש סנכרון מלא בין אנשי הצוות ועוד.

מכיון שהתפקיד של ממונה בטיחות בעבודה הוא להודיע על הפסקת עבודה במקרה שנשקפת סכנה לבריאותו או חייו של עובד, נוכחותו מעלה את רמת הבטיחות ולמעשה מעודדת בקרה מלאה על כל מה שמתרחש מבחינה בטיחותית בסביבת העבודה.

הממונה גם עוזר לאתר מפגעי בטיחות, מוודא כי המקום עובד על פי כל התקנים הרלוונטיים, כי מערכות כמו מערכות חשמל ואינסטלציה אכן תקינות וכי מתקיימות לאורך כל השנה בדיקות וביקורות על המצב התקין של כלי עבודה, ציוד מגן, התקני בטיחות וכי יש מענה מלא לעובדים של הארגון במקרה הצורך בכל מה שקשור לבטיחות או אי בטיחות בסביבת העבודה.

ממונה בטיחות חייב לעבור השתלמויות והדרכות בטיחות תקופתיות. שמר בטיחות יועצים תשלח אליכם במועד המתאים לכם יועץ בטיחות אשר הוסמך לכך על מנת שיעביר הדרכות בטיחות בהתאם לנדרש.

יש לזכור כי על פי החוק חלה חובה על קיומן של הדרכות בטיחות אותם יש לקבל רק מיועץ בטיחות שהוסמך לכך. כאשר אתם פונים ליועץ בטיחות וודאו שהנו מחזיק באישורים הנדרשים לקיים הדרכות.

לארגון הדרכות בטיחות בחברתכם, צרו עמנו קשר בטלפון – 052-2321144. נשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם? שתפו
Search

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים:

משטחי אזהרה פוליאוריטן
מאמרים יועץ בטיחות

משטחי אזהרה פוליאוריטן

שמר בטיחות יועצים מכירה ישירה של משטחי אזהרה פוליאוריטן ליצירת מרחב נגיש אספקת משטחי אזהרה פוליאוריטן להתקנה לפני גרם מדרגות או שינויי מפלסים ליצירת משטח

תכנון קונסטרוקציה
מאמרים יועץ בטיחות

תכנון קונסטרוקציה מסבך לאירועים

שמר בטיחות יועצים – שירות תכנון ואישור קונסטרוקטור לפרויקטים בארץ ובחו"ל אנו מתמחים בתכנון קונסטרוקציה של מסבך טראסים לתאורה לרשויות מקומיות ועיריות, מפיקים מוסדיים ופרטיים

רמפה לכסא גלגלים
מאמרים יועץ בטיחות

רמפה לכסא גלגלים

מצבים בהם יש להשתמש ברמפה מתקפלת להתקנה קבועה או זמנית ליצירת מרחב נגיש שמר – מכירה והשכרה של רמפה לכסא גלגלים להתקנה עצמית או כולל

מאמרים נוספים:

משטחי אזהרה לנגישות
מאמרים יועץ בטיחות

משטחי אזהרה לנגישות

שמר יועצי נגישות – מכירה ישירה להתקנה עצמית או כולל התקנה של משטחי אזהרה לנגישות לפרטים נוספים על משטחי אזהרה ו/או ייעוץ של מורשה נגישות

סימון נגישות
מאמרים יועץ בטיחות

סימון נגישות

שמר בטיחות יועצים יועץ נגישות מתו"ס ויועץ נגישות השירות