לוגו שמר בטיחות יועצים

נקודות לאיסוף עצמי (בתיאום מראש)

• האלונים 9, באר יעקב
• אברהם פצ'ורניק 17, נס ציונה

מהנדס בטיחות – קונסטרוקטור

מהנדס בטיחות

איך בוחרים קונסטרוקטור מהנדס בטיחות לפרויקט?

לפרטים נוספים והזמנת קונסטרוקטור חייגו אלינו 052-232-1144, ונשמח לעמוד לשירותכם.

שמר בטיחות יועצים חברה ותיקה לשירותי בטיחות. להזמנת מהנדס בטיחות, קונסטרוקטור או הנדסאי בטיחות (לפי הדרישה), לצורך פיקוח, בדיקות קונסטרוקציה לפרויקטים צרו עמנו קשר בטלפון 052-2321144 או דרך צור קשר באתר.

כל מבנה הנמצא בתהליך בנייה או שיפוץ, מבנה שעובר תמ״א, כל ארגון, מבנה ציבורי או עסק שמונה מעל 50 עובדים זקוק למהנדס בטיחות שהוא גם יועץ בטיחות מוסמך למהנדס מגוון תפקידים ביניהם בדיקה והגשת תכנית בטיחות למקום, זיהוי בעיות בטיחות והגשת פתרונות, ייעוץ בטיחות באש, הדרכת גובה ובטיחות כללית.

לכל ארגון יש דרישות אחרות לגמרי בכל מה שקשור לנושא הבטיחות, לכן חשוב שתהיה התאמה בין סוג המבנה, המאפיינים שלו, הדרישות של מדינת ישראל בחוק, התקנים והשירותים שאותו מהנדס בטיחות בו אתם מעוניינים.

מכיון ומדובר בנושא כל כך רגיש עם השלכות הן על בריאות והן על חיי אדם חשוב לבחור באדם מקצועי ומנוסה. כאשר נושא הבטיחות מנוהל בארגון כמו שצריך ובצורה מקצועית הדבר מבטיח ירידה בסיכוי להתרחשות של תאונות עבודה, ירידה בסיכוי לתביעות נזיקין ועלייה ברמת הבטיחות בארגון.

יחד עם זאת, אין מדובר במקצוע או תפקיד המוגדרים בחוק באופן מדויק ולכן חשוב לשים דגש רב על בחירה זו. אז איך בוחרים מהנדס בטיחות?

נקודות חשובות בבחירת מהנדס בטיחות קונסטרוקטור

  1. הכשרה – חשוב להבין כי לא כל אדם אשר מציג את עצמו בתור יועץ בטיחות או בתור מהנדס בטיחות, אכן צבר את ההכשרה והניסיון המתאימים. תמיד כדאי לבדוק איזו הכשרה עבר אותו אדם, באילו קורסים לקח חלק, אילו תארים או תעודות יש לו ולבקש לכך הוכחות.
  2. ניסיון – מומלץ לשאול באילו פרויקטים, ארגונים ומקומות ביצע מהנדס הבטיחות תהליך של ייעוץ. בואו לא נשכח שהמטרה המרכזית שלשמה אנו בוחרים בעל מקצוע זה היא בכדי להעלות ככל הניתן את רמת הבטיחות בארגון שלנו ולוודא כי תאונות לא מתרחשות.
  3. תחומי עיסוק – מדובר בתחום רחב המאגד בתוכו כל מיני סוגים של שירותים. לכן, טרם בוחרים מהנדס בטיחות חשוב לשים לב שאותו אדם אכן מספק את השירותים הרלוונטיים אלינו בין אם זה ייעוץ בטיחות במצבי אש או בין אם הדרכה מקצועית על עבודה בגובה.

אישור מהנדס קונסטרוקציה

בכל מקרה שלא יהיה, נסו להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים לגבי מהנדס בטיחות עליו הם ממליצים, לדבר עם לקוחות קיימים של אותו מהנדס או לבחון פרויקטים בהם לקח חלק ורק אז הגיעו להחלטה הנכונה.

שמר בטיחות יועצים – חברת יועצי בטיחות, בדיקות קונסטרוקציה על ידי קונסטרוקטור מוסמך, פיקוח והכנת תיקי בטיחות בהתאם למאפייני המבנה, מתקן והאירוע.

להזמנת יועץ בטיחות , קונסטרוקטור, לעריכת בדיקות בטיחות בהתאם לדרישות והתקנים, צרו עמנו קשר בטלפון 052-2321144 או דרך צור קשר באתר.

אהבתם? שתפו
Search

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים:

רכב נגיש
מאמרים יועץ בטיחות

רכב נגיש להעברת נכים

תכנון ויישום הפיכת רכב תפעולי חשמלי ארוך לרכב נגיש להעברת נכים שמר בטיחות יועצים מתמחים בשדרוג רכב תפעולי חשמלי לרכב נגיש להעברת נכים בכסא גלגלים

משטחי אזהרה פוליאוריטן
מאמרים יועץ בטיחות

משטחי אזהרה פוליאוריטן

שמר בטיחות יועצים מכירה ישירה של משטחי אזהרה פוליאוריטן ליצירת מרחב נגיש אספקת משטחי אזהרה פוליאוריטן להתקנה לפני גרם מדרגות או שינויי מפלסים ליצירת משטח

תכנון קונסטרוקציה
מאמרים יועץ בטיחות

תכנון קונסטרוקציה מסבך לאירועים

שמר בטיחות יועצים – שירות תכנון ואישור קונסטרוקטור לפרויקטים בארץ ובחו"ל אנו מתמחים בתכנון קונסטרוקציה של מסבך טראסים לתאורה לרשויות מקומיות ועיריות, מפיקים מוסדיים ופרטיים

מאמרים נוספים:

רמפה לכסא גלגלים
מאמרים יועץ בטיחות

רמפה לכסא גלגלים

מצבים בהם יש להשתמש ברמפה מתקפלת להתקנה קבועה או זמנית ליצירת מרחב נגיש שמר – מכירה והשכרה של רמפה לכסא גלגלים להתקנה עצמית או כולל

יועץ בטיחות לבריכה

שמר בטיחות יועצים – בעלי הסמכה למתן אישור בטיחות לבריכה פרטית וציבורית אל תתנו למים להגיע עד נפש אנו נשלח לכם יועץ בטיחות לבריכה למניעת

חוות דעת מורשה נגישות
מאמרים יועץ בטיחות

חוות דעת מורשה נגישות

אנו מספקים לכם חוות דעת מורשה נגישות לצורך מתן היתר לקבלת חוות דעת מורשה נגישות וייעוץ לביצוע התאמות נגישות מתו"ס ונגישות השירות התקשרו אל שמר