לוגו שמר בטיחות יועצים

נקודות לאיסוף עצמי (בתיאום מראש)

• האלונים 9, באר יעקב
• אברהם פצ'ורניק 17, נס ציונה

הדרכות בטיחות לעובדים

הדרכות בטיחות לעובדים

שירותי הדרכות בטיחות לעובדים ע"י יועץ בטיחות מוסמך

לפרטים נוספים וקבלת הדרכות בטיחות לעובדים ע"י יועץ בטיחות מוסמך חייגו 052-232-1144, ונשמח לעמוד לשירותכם.

שמר בטיחות יועצים, יועצי בטיחות ושירות הדרכות בטיחות לעובדים על פי דרישות משרד התמ"ת.

אנו מספקים לכם כיסוי מלא של כל סוגיי הדרכות הבטיחות לעובדים במקומות עבודה המחויבים להעביר הדרכות אלה.

להזמנת הדרכת בטיחות על ידי יועץ בטיחות שהוסמך לכך צרו עמנו קשר בטלפון – 052-232-1144 או דרך צור קשר באתר.

הדרכות בטיחות לעובדים

הדרכות בטיחות לעובדים בארגונים, מבנים, מפעלים ועסקים חייבות להתבצע על ידי מדריכים מוסמכים ויועצי בטיחות המאושרים על ידי התמ״ת.

בין ההדרכות אותן נהוג להעביר במטרה להעלות את רמת הבטיחות בסביבת העבודה, להפחית את הסיכוי לתאונות עבודה ולשריפות הן הדרכות בנושאי בטיחות באש, בטיחות בגובה, הגורם האנושי בבטיחות, בטיחות בחשמל, בטיחות בריתוך ועוד.

מה החשיבות של הדרכות בטיחות לעובדים?

בין התאונות הנפוצות ביותר במקומות עבודה הן נפילות מפיגומים ומגגות, נפילות מסולמות ומסככות, תאונות של כלי רכב בסביבת עבודה, התחשמלות, התמוטטות או קריסה, לכידה וכדומה.

באחוז גבוה תאונות אלה קורות כתוצאה מחוסר זהירות או חוסר מודעות של עובדים בנוגע לחוקי בטיחות בסיסיים כמו למשל עבודה ללא רתמה וזאת בשל חוסר ידיעה או אי מילוי ההוראות של הדרכות הבטיחות הניתנות על ידי יועץ הבטיחות.

הדרכות בטיחות לעובדים

מהם היתרונות של הדרכות בטיחות לעובדים?

ראשית כל הדרכות בטיחות לעובדים מעלות את המודעות של העובדים במקום העבודה שלהם, מסייעות להם להכיר את סביבת העבודה ולהבין כיצד עליהם לעבוד בצורה הכי נכונה להם מבחינה בטיחותית.

יחד עם זאת, הדרכות מהסוג הזה, המועברות על ידי יועץ בטיחות מוסמך, עוזרות להבין תהליכים המתרחשים כמו למשל במצבים של שריפה ומסבירות לעובדים כיצד הם יכולים להתמודד עם מצבים כאלה וכך למזער באופן ניכר את הנזק שיכול להיגרם הן לגוף והן לרכוש.

עצם המודעות לגבי עבודה על במות, עבודה על סולמות, עבודה בגובה, ביצוע בדיקה של הציוד אתו אנו עובדים לפני התחלת שימוש, עבודה עם קסדה – אלו ועוד עוזרים לנו להפחית באופן ניכר את הסיכוי לתאונות עבודה.

במקביל, בהדרכות בטיחות מהסוג הזה מבצעים גם תרגולים עם חבל או תרגולים מסוגים שונים הכוללים וידוי לגבי המיקום והתמיכה של החבל בכדי לאפשר לעובדים לבוא מוכנים בזמן העבודה בפועל.

חשוב לזכור כי על פי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה, כל ארגון המעסיק יותר מ-25 עובדים מחויב לבצע הדרכות בטיחות לעובדים ולהקים ועדת בטיחות מיוחדת.

כל הדרכה מאופיינת בארבע שעות אותה כל העובדים חייבים לעבור לפחות פעם בשנה. בארגונים המעסיקים למעלה מ-50 עובדים חובה על העסקת ממונה בטיחות שמכין תכנית ניהול בטיחות, הדרכות בטיחות, הסמכות, עבודה על פי תקנים ועוד.

חברת שמר בטיחות יועצים, יועצי בטיחות המתמחה במתן שירותים ומגוון של פתרונות בתחום ההנדסה והבטיחות, מעסיקה ממוני בטיחות ועבודה, יועצי בטיחות אש, מדריכי גובה מעבירה הדרכות בטיחות מסוגים שונים על פי הצרכים של כל ארגון, מפעל או עסק.

להזמנת הדרכת בטיחות על ידי יועץ בטיחות שהוסמך לכך צרו עמנו קשר בטלפון – 052-232-1144 או דרך צור קשר באתר.

אהבתם? שתפו
Search

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים:

רכב נגיש
מאמרים יועץ בטיחות

רכב נגיש להעברת נכים

תכנון ויישום הפיכת רכב תפעולי חשמלי ארוך לרכב נגיש להעברת נכים שמר בטיחות יועצים מתמחים בשדרוג רכב תפעולי חשמלי לרכב נגיש להעברת נכים בכסא גלגלים

משטחי אזהרה פוליאוריטן
מאמרים יועץ בטיחות

משטחי אזהרה פוליאוריטן

שמר בטיחות יועצים מכירה ישירה של משטחי אזהרה פוליאוריטן ליצירת מרחב נגיש אספקת משטחי אזהרה פוליאוריטן להתקנה לפני גרם מדרגות או שינויי מפלסים ליצירת משטח

תכנון קונסטרוקציה
מאמרים יועץ בטיחות

תכנון קונסטרוקציה מסבך לאירועים

שמר בטיחות יועצים – שירות תכנון ואישור קונסטרוקטור לפרויקטים בארץ ובחו"ל אנו מתמחים בתכנון קונסטרוקציה של מסבך טראסים לתאורה לרשויות מקומיות ועיריות, מפיקים מוסדיים ופרטיים

מאמרים נוספים:

יועצי נגישות
יועץ בטיחות עמוד הבית

יועצי נגישות

ביצוע סקרי נגישות במבנים קיימים, הוצאת אישורים לרישוי עסקים, ליווי היתרי בניה