לוגו שמר בטיחות יועצים

נקודות לאיסוף עצמי (בתיאום מראש)

• האלונים 9, באר יעקב
• אברהם פצ'ורניק 17, נס ציונה

יועץ בטיחות באש

יועץ בטיחות באש

מהו יועץ בטיחות באש? מהם תפקידיו? ומה עבודתו בשטח?

לפרטים נוספים וקבלת שירותי יועץ בטיחות באש חייגו 052-232-1144, ונשמח לעמוד לשירותכם.

שמר בטיחות יועצים חברת יועצי בטיחות, המתמחה במתן שירות יועץ בטיחות באש לצורך הכנת תיקי בטיחות להגשה לרישוי עסקים ולמכבי האש.

פנו אלינו בכל שלב ואנו נשלח אליכם יועץ בטיחות באש לאתרכם. להזמנת יועץ בטיחות באש צרו עמנו קשר בצרו עמנו קשר בטלפון 052-2321144 או דרך צור קשר באתר.

שירותי ממונה בטיחות במיקור חוץ

יועץ בטיחות באש

פרט לנושא של בטיחות כללית, צמצום ומניעה של תאונות עבודה, כל מבנה רחב ידיים חייב להיערך ולהיות מוכן להתמודדות עם כל מה שקשור לאש במבנה ומחוצה לו.

היערכות מקדימה ובנייה מותאמת למצבים של שריפה מסייעת למנוע התקלחות ואף עוזרת לאנשים הנמצאים במבנה להתמודד עם מצבי שריפה או אש בצורה מודעת ושקולה.

מבנים שאינם מותאמים ובטוחים לשהייה ולשימוש בהיבט הזה, לא מקבלים אישור וסמכות לפעול מטעם המדינה.

בחלק מהמבנים הנושא הכספי בכל מה שקשור להתארגנות מול נושא האש נופל על בעלי המבנה ובחלק מהמקרים על המשרדים השונים המאכלסים את המבנה.

מה התפקיד של יועץ בטיחות באש?

יועץ בטיחות באש אדם עם ניסיון רב בתחום הבטיחות המעביר שירותי ייעוץ לחברות וארגונים הנמצאים לרוב לפני תהליך של בניית מבנים, שיפוצים או שינויים אדמיניסטרטיביים.

לרוב יועצי בטיחות הם הנדסאים או מהנדסים אשר מספקים שירותי פיקוח וייעוץ על שאר נושאי הבטיחות בארגונים וחברות.

אם מראש המבנה נבנה על פי כל כללי הבטיחות בנושא האש ועל פי התקנים השונים בין אם זה פתחי חירום, מדרגות חירום, מסדרונות מילוט לצד מערכת כיבוי במקרה של שריפה, הדבר יכול  למנוע את התפשטותה של השריפה ולמנוע נזקים רבים בגוף ובנפש.

יועץ בטיחות באש בשטח

בפועל יועץ בטיחות מסייע לבצע התאמות של תהליך בניית המבנה לפי תקנים קיימים.

יחד עם זאת, יועץ בטיחות באש או חברה המספקת שירותי ייעוץ מספקת מידע רלוונטי על משולש האש, הסברים מפורטים על איך האש נוצרת בפועל, על סוגי השריפות השונים ומהם הגורמים שעלולים להצית אותן.

עצם יצירת המודעות בסביבת העבודה הוכחה בפועל כמסייעת להקטין באופן ניכר את כמות השריפות במבנים.

לסיכום, תחום הבטיחות באש חשוב זאת משום שהוא עוזר לנו לשמור על חייהם של אנשים, על רכוש, על מבנים ולצמצם באופן ניכר את הנזק במצבים של שריפה.

חברת שמר בטיחות יועצים מספקת לקהל לקוחותיה את כל שירותי ייעוץ הבטיחות ביניהם הדרכת גובה, ייעוץ בטיחות באש, בטיחות במוסדות חינוך, בטיחות במקומות עבודה ועוד.

שמר בטיחות יועצים חברת יועצי בטיחות, המתמחה במתן שירות יועץ בטיחות באש לצורך הכנת תיקי בטיחות להגשה לרישוי עסקים ולמכבי האש. פנו אלינו בכל שלב ואנו נשלח אליכם יועץ בטיחות באש לאתרכם. להזמנת יועץ בטיחות באש צרו עמנו קשר בצרו עמנו קשר בטלפון 052-2321144 או דרך צור קשר באתר.

אהבתם? שתפו
Search

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים:

רכב נגיש
מאמרים יועץ בטיחות

רכב נגיש להעברת נכים

תכנון ויישום הפיכת רכב תפעולי חשמלי ארוך לרכב נגיש להעברת נכים שמר בטיחות יועצים מתמחים בשדרוג רכב תפעולי חשמלי לרכב נגיש להעברת נכים בכסא גלגלים

משטחי אזהרה פוליאוריטן
מאמרים יועץ בטיחות

משטחי אזהרה פוליאוריטן

שמר בטיחות יועצים מכירה ישירה של משטחי אזהרה פוליאוריטן ליצירת מרחב נגיש אספקת משטחי אזהרה פוליאוריטן להתקנה לפני גרם מדרגות או שינויי מפלסים ליצירת משטח

תכנון קונסטרוקציה
מאמרים יועץ בטיחות

תכנון קונסטרוקציה מסבך לאירועים

שמר בטיחות יועצים – שירות תכנון ואישור קונסטרוקטור לפרויקטים בארץ ובחו"ל אנו מתמחים בתכנון קונסטרוקציה של מסבך טראסים לתאורה לרשויות מקומיות ועיריות, מפיקים מוסדיים ופרטיים

מאמרים נוספים:

יועץ בטיחות לבריכה

שמר בטיחות יועצים – בעלי הסמכה למתן אישור בטיחות לבריכה פרטית וציבורית אל תתנו למים להגיע עד נפש אנו נשלח לכם יועץ בטיחות לבריכה למניעת

אישור נגישות לעסקים
מאמרים יועץ בטיחות

נגישות לעסקים

היערכות לקבלת אישור נגישות לעסקים שמר בטיחות יועצים – מספקים שירות לקבלת אישורי נגישות לעסקים חדשים, והן עריכת סקרי נגישות ובקרה על תהליכי הנגשה לצורך חידוש