לוגו שמר בטיחות יועצים

נקודות לאיסוף עצמי (בתיאום מראש)

• האלונים 9, באר יעקב
• אברהם פצ'ורניק 17, נס ציונה

מהו יועץ בטיחות ועל מה הוא אחראי?

מהו יועץ בטיחות

שמר בטיחות יועצים יועץ בטיחות מוסמך

להזמנת יועצי בטיחות מוסמכים לעריכת תוכניות, קביעת נהלים, הדרכות והשתלמויות, ליווי מול משטרת ישראל ומכבי אש, הכשרת מערך בטיחות ועוד, פנו אלינו לטלפון – 052-2321144 ונשמח לעמוד לרשותכם.

התשובה לשאלה מהו יועץ בטיחות משמעותית מאוד ככל שהארגון או המתקן גדול יותר. יועץ בטיחות הינו אדם מוסמך אשר תפקידו לוודא כי סביבת העבודה הנה מקום בטוח מצד אחד.

מצד שני עליו לדאוג לכך כי העובדים במפעל או הארגון מודעים לסביבת העבודה שלהם ופועלים על פי כל כללי הבטיחות המוגדרים בחוק.

למעשה, בפועל יועץ בטיחות איננו רק מייעץ לארגון במתן עצות כאלו ואחרות, יש לו תפקידים חשובים והוא לעתים בונה את כל מערך הבטיחות, בעיקר בארגונים גדולים המונים מעל 50 עובדים.

שורה תחתונה בתשובה לשאלה מהו יועץ בטיחות – יועץ בטיחות מסייע לנו להפחית את הסיכוי לתאונות עבודה מסוגים שונים בין אם זה נפילה מגובה, פגיעה בגוף כתוצאה משימוש לקוי בציוד ולהתמודד עם מצבי לא צפויים כמו שריפה למשל.

מידע על קורס ממונה בטיחות

מה התפקיד של יועץ בטיחות?

  • לערוך ולקבוע תכניות שנתיות או רב שנתיות בכל מה שקשור לנושא הבטיחות בארגון. תכניות אלה קובעות כיצד אותו ארגון אמור לפעול במגוון של תהליכים ומצבים.
  • לקבוע נהלי עבודה במטרה לעלות ולהגביר את מערך הבטיחות בסביבת העבודה.
  • לתכנן ולהעביר הדרכות והשתלמויות מקצועיות בנושא בטיחות לעובדים בארגונים המונים מעל 25 עובדים.
  • ליווי בתהליכי מתן אישורי בטיחות ממשטרת ישראל, ממערך האש וההצלה, פיקוד העורף, עיריות ושאר גופים ציבוריים המחייבים קבלה של אישורים אלו.
  • להכשיר את מערך הבטיחות בסביבת העבודה ולהבטיח כי אותם מקומות ראויים לעבודה מבחינה בטיחותית.
  • עיסוק בכל נושאי הבטיחות בארגון: בטיחות אש, בטיחות בביצוע פעולות בארגון, בטיחות מבנה (תהליכי בנייה של מבנים), בטיחות ציוד, בטיחות מתקנים.

בנוסף, בין השאר תפקידיו של יועץ הבטיחות הוא לבחון ולזהות מצבי סיכון בארגונים, למצוא את הפתרונות הראויים כדי למנוע את אותם מצבי סיכון ולעשות הכל במטרה להפוך כל סיטואציה בארגון לבטיחותית.

מי זקוק ליועץ בטיחות?

מפעלים פרטיים אותם המדינה מחייבת לנהל מערכי בטיחות, גופים ציבוריים, מוסדות חינוך, משרדים גדולים, ארגונים שלא למטרת רווח זקוקים לייעוץ בטיחות במטרה להכשיר את מקום העבודה מבחינה בטיחותית.

בפועל ליועץ הבטיחות יש המון אחריות ולכן יש לבחור בחברה מקצועית, עם ניסיון, המעסיקה יועצי בטיחות מנוסים שמבינים מהי התנהלות ארגונית, מסוגלים לזהות סיטואציות בעייתיות המסכנות את בטיחות העובדים ולבצע תכנון מערך בטיחות ארגוני שיקל על העבודה, יהפוך אותה יעילה ובטוחה יותר.

למינוי יועץ בטיחות  בחברתכם, צרו עמנו קשר לטלפון – 052-2321144. או בצור קשר נשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם? שתפו
Search

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים:

רכב נגיש
מאמרים יועץ בטיחות

רכב נגיש להעברת נכים

תכנון ויישום הפיכת רכב תפעולי חשמלי ארוך לרכב נגיש להעברת נכים שמר בטיחות יועצים מתמחים בשדרוג רכב תפעולי חשמלי לרכב נגיש להעברת נכים בכסא גלגלים

משטחי אזהרה פוליאוריטן
מאמרים יועץ בטיחות

משטחי אזהרה פוליאוריטן

שמר בטיחות יועצים מכירה ישירה של משטחי אזהרה פוליאוריטן ליצירת מרחב נגיש אספקת משטחי אזהרה פוליאוריטן להתקנה לפני גרם מדרגות או שינויי מפלסים ליצירת משטח

תכנון קונסטרוקציה
מאמרים יועץ בטיחות

תכנון קונסטרוקציה מסבך לאירועים

שמר בטיחות יועצים – שירות תכנון ואישור קונסטרוקטור לפרויקטים בארץ ובחו"ל אנו מתמחים בתכנון קונסטרוקציה של מסבך טראסים לתאורה לרשויות מקומיות ועיריות, מפיקים מוסדיים ופרטיים

מאמרים נוספים:

בטיחות במוסדות חינוך
יועץ בטיחות עמוד הבית

בטיחות במוסדות חינוך

עריכת מבדקי בטיחות למוסדות חינוך, עריכת מבדקי בטיחות ע"פ דרישות חוזר, מנכ"ל משרד החינוך לבתי ספר, גני ילדים, פנימיות, מתנס"ים וקייטנות. כמו כן מבדקי בטיחות ע"פ דרישת רשות הלאומית להסמכת מעבדות לפעוטונים וכו'..

סימון נגישות
מאמרים יועץ בטיחות

סימון נגישות

שמר בטיחות יועצים יועץ נגישות מתו"ס ויועץ נגישות השירות