לוגו שמר בטיחות יועצים

נקודות לאיסוף עצמי (בתיאום מראש)

• האלונים 9, באר יעקב
• אברהם פצ'ורניק 17, נס ציונה

קורס בטיחות 2020 הסמכה לבודק חודשי

קורס בטיחות 2020

קורס הסמכה וימי כשירות לבודק חודשי במוסדות חינוך

לפרטים נוספים חייגו – 052-232-1144, ונשמח לעמוד לשירותכם.

קורס בטיחות 2020

קורס בטיחות 2020 – שמר בטיחות יועצים – ימי כשירות לעורכי מבדקים במוסדות חינוך. סילבוס הסמכה לבודק חודשי למתקני משחק ת"י 1498.


תכנית מקיפה אשר מבטיחה את רכישת הידע הרלוונטי ועמידה בדרישות ההסמכה לבודק חודשי לפי תקן ישראלי 1498

שמר בטיחות יועצים – יועץ בטיחות מוסמך לעריכת קורסים וימי כשירות לבודקי בטיחות על פי חוזר מנכ"ל בהתאם לתקן ישראלי 1498 לרשותכם תכנית קורס בטיחות 2020 – סילבוס הסמכה לבודק חודשי למתקני משחק על פי תקן ישראלי 1498.

על פי תקן ישראלי 1498 יש למנות לכל מתקני המשחק ומגרשי הספורט המצויים הן במוסדות החינוך והן במגרשי השעשועים של הרשות המקומית או העירייה, בודק שינהל את תיק הבטיחות.

סילבוס קורס 2020 להסמכת בודק חודשי למתקני משחק תקן ישראלי 1498.

קורס בטיחות זה כולל שלושה מפגשים אשר יש חובת נוכחות בוכלם. בסוף הקורס יעברו המשתתפים מבחני סיכום. המשתתפים אשר יעמדו בדרישות ויעברו את המבחנים בהצלחה יקבלו תעודות הסמכה שיאפשרו להם להתמנות לבודק חודשי למתקני משחק בהתאם לת"י 1498.


תוכן מפגש ראשון קורס בטיחות 2020 להסמכה לבודק חודשי למתקני משחק ת"י 1498

משך המפגש כ-7 שעות כולל הפסקות
המפגש יכלול היכרות עם מטרות קורס הבטיחות הספציפי ונושאיו. חוזר מנכ"ל המתייחס למתקני ספורט, סקירת מתקני השעשועים והספורט השונים, נתונים סטטיסטיים של גורמי סיכון, תאונות וכו. כמו כן יכלול מפגש זה ת הליכי תכנון והקמה של מתקני ספורט בהיבט הבטיחותי כולל שילוט ועמידה בדרישות יועץ נגישות נכים.

 

קורס בטיחות 2020


תוכן מפגש שני קורס בטיחות 2020 להסמכה לבודק חודשי למתקני משחק ת"י 1498

משך המפגש כ-7 שעות כולל הפסקות
במפגש זה יכיר המשתתף סוגי כיסויי קרקע שונים, קריטריונים המחייבים פסילה. מתקני טיפוס כולל אמצעי טיפוס וירידה מהמתקן. גבהים ומניעת נפילות. מדדים לקביעת טווחים ומשטחי בטיחות לנפילה. סכנות הילכדות ועוד. במפגש זה יכירו המשתתפים את תעודת הביקורת התקנית.

קורס בטיחות 2020


תוכן מפגש שלישי קורס בטיחות 2020 להסמכה לבודק חודשי למתקני משחק ת"י 1498

משך המפגש כ-61/2 שעות כולל הפסקות
זהו יום שטח בו המשתתפים יוצאים להכיר ולהתנסות בבדיקת מתקנים. לאחר ההתנסות מבחני סיכום, שיחות סיכום וחלוקת תעודות

קורס בטיחות 2020

נחזור ונדגיש כי קורס בטיחות 2020 להסמכה לבודק חודשי למתקני משחק ת"י 1498. מחייב השתתפות מלאה, עמידה במבחני הסיכום, על מנת לקבל תעודת בודק מוסמך. תעודה שתאפשר לבוגר הקורס להתמנות לבודק חודשי של מתקני ספורט.

כמו כן אנו בשמר בטיחות יועצים – יועץ בטיחות ויועץ נגישות נכים ערוכים לתת מענה לצורך קיום ימי כשירות תקופתיים בהתאם לדרישות חוזר מנכ"ל.

לבירורים נוספים על קורס בטיחות 2020 וכן להזמנת ימי כשירות צרו עמנו קשר בטלפון – 052-232-1144 או השאירו פרטים בטופס צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם? שתפו
Search

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים:

משטחי אזהרה פוליאוריטן
מאמרים יועץ בטיחות

משטחי אזהרה פוליאוריטן

שמר בטיחות יועצים מכירה ישירה של משטחי אזהרה פוליאוריטן ליצירת מרחב נגיש אספקת משטחי אזהרה פוליאוריטן להתקנה לפני גרם מדרגות או שינויי מפלסים ליצירת משטח

תכנון קונסטרוקציה
מאמרים יועץ בטיחות

תכנון קונסטרוקציה מסבך לאירועים

שמר בטיחות יועצים – שירות תכנון ואישור קונסטרוקטור לפרויקטים בארץ ובחו"ל אנו מתמחים בתכנון קונסטרוקציה של מסבך טראסים לתאורה לרשויות מקומיות ועיריות, מפיקים מוסדיים ופרטיים

רמפה לכסא גלגלים
מאמרים יועץ בטיחות

רמפה לכסא גלגלים

מצבים בהם יש להשתמש ברמפה מתקפלת להתקנה קבועה או זמנית ליצירת מרחב נגיש שמר – מכירה והשכרה של רמפה לכסא גלגלים להתקנה עצמית או כולל

מאמרים נוספים:

הנגשת אירועים
מאמרים יועץ בטיחות

הנגשת אירועים

ייעוץ ותכנון תהליכים להנגשת אירועים

יועצי נגישות
מאמרים יועץ בטיחות

יועצי נגישות מורשים

שמר בטיחות יועצים ייעוץ נגישות על ידי יועצי נגישות מורשים