לוגו שמר בטיחות יועצים

נקודות לאיסוף עצמי (בתיאום מראש)

• האלונים 9, באר יעקב
• אברהם פצ'ורניק 17, נס ציונה

יועץ נגישות נכים

יועץ נגישות נכים

הנגשת בתי עסק, חללים ציבוריים, וארגונים עבור נכים

שמר בטיחות יועצים – יועץ נגישות נכים ויועץ בטיחות מתמחים בעריכת סקרי נגישות ובתכנון והכנת תיקי נגישות לצורכי רישוי וקבלת אישורי אכלוס. פנו אלינו להכנת תסקיר נגישות נכים ויעוץ נגישות נכים צרו עמנו קשר בטלפון – 052-2321144 או דרך צור קשר

יועץ נגישות נכים

יועץ נגישות נכים תפקידו לשרת כ-10 אחוזים מאוכלוסיית ישראל שהנם אנשים בעלי מוגבלויות. בשנים האחרונות עולה המודעות לגבי הנגשת מקומות ציבוריים, ארגונים, בתי עסק, מוסדות חינוך ושאר מקומות עבור נכים, זאת במטרה ליצור שוויון מלא בין כל האזרחים במדינת ישראל, למנוע מצבים של אפליה ולא פחות חשוב לסייע לנכים במדינה להרגיש טוב יותר, שווים בין רבים.

חנות מוצרי נגישות

הנגשת מקומות עבור נכים היא צעד חשוב בכל חברה, צעד אשר מבטיח את כבודם ושמירה על זכויותיהם הבסיסיות של אנשים עם מוגבלויות.

בכדי לבצע הנגשה מהסוג הזה, פעמים רבות אנו זקוקים ליועצי נגישות נכים שיסייע לנו בתהליך, יבצע זאת בצורה מקצועית ומדויקת במטרה לאפשר הנגשה אופטימלית..

בנוסף לרצון להנגיש כמה שיותר מקומות עבור נכים, בישראל יש חוק המחייב זאת ולכן מקום ציבורי שאינו עבר הנגשה למעשה עובר על החוק.

מה התפקיד של יועץ נגישות נכים?

מדובר במומחה מקצועי המסייע בהנגשת בתי עסק, חללים ציבוריים, ארגונים ומוסדות עבור נכים. לאותו יועץ נגישות נכים יש את היכולת לשים לב לדרך שבה המבנה בנוי או מתוכנן ולזהות מה עלול להפריע לאדם עם מוגבלות כזו או אחרת כבר ברגע הראשון שהוא מגיע למקום. 

לאחר שיועץ הנגישות זיהה את אותן בעיות, בשלב הבא הוא עובר לשלב התכנון זאת במטרה לאפשר שינוי של החלל ולהנגיש אותו עבור נכים מסוגים שונים.

אילו שינויים מבצעים בחללים, עלי ידי יועץ נגישות, במטרה להפוך אותם למונגשים לנכים?

איך לבחור יועץ נגישות נכים

בהיותנו בוחרים יועץ נגישות נכים חשוב לשים דגש על הניסיון בתחום ההנגשה לצד התמקצעות בתחום ספיציפי. יש כל מיני סוגים של מוגבלויות ולכן אם ברצונכם להנגיש את החלל עבור עיוורים, חשוב לבחור במומחה שזו המומחיות שלו.

מאוד חשוב לשים דגש על הניסיון של אותו יועץ נגישות נכים, לבחון חללים או מקומות אותם הנגיש, לוודא שהוא אכן מכיר את הפתרונות השונים לצורך נגישות נכים במקומות ציבוריים ולבדוק שאותו מומחה הנו מורשה שעבר הכשרה ספציפית בתחום הזה.

למידע נוסף והזמנת יועץ נגישות משמר בטיחות יועצים – מהנדס בטיחות ויועץ בטיחות. מוסמך ליעוץ נגישות השירות ויועץ נגישות מתו"ס. צרו עמנו קשר בטלפון – 052-2321144 או בצור קשר, נשמח לעמוד לשירותכם.

למידע נוסף בנושאי נגישות:

אהבתם? שתפו
Search

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים:

משטחי אזהרה פוליאוריטן
מאמרים יועץ בטיחות

משטחי אזהרה פוליאוריטן

שמר בטיחות יועצים מכירה ישירה של משטחי אזהרה פוליאוריטן ליצירת מרחב נגיש אספקת משטחי אזהרה פוליאוריטן להתקנה לפני גרם מדרגות או שינויי מפלסים ליצירת משטח

תכנון קונסטרוקציה
מאמרים יועץ בטיחות

תכנון קונסטרוקציה מסבך לאירועים

שמר בטיחות יועצים – שירות תכנון ואישור קונסטרוקטור לפרויקטים בארץ ובחו"ל אנו מתמחים בתכנון קונסטרוקציה של מסבך טראסים לתאורה לרשויות מקומיות ועיריות, מפיקים מוסדיים ופרטיים

רמפה לכסא גלגלים
מאמרים יועץ בטיחות

רמפה לכסא גלגלים

מצבים בהם יש להשתמש ברמפה מתקפלת להתקנה קבועה או זמנית ליצירת מרחב נגיש שמר – מכירה והשכרה של רמפה לכסא גלגלים להתקנה עצמית או כולל

מאמרים נוספים:

בטיחות במוסדות חינוך
יועץ בטיחות עמוד הבית

בטיחות במוסדות חינוך

עריכת מבדקי בטיחות למוסדות חינוך, עריכת מבדקי בטיחות ע"פ דרישות חוזר, מנכ"ל משרד החינוך לבתי ספר, גני ילדים, פנימיות, מתנס"ים וקייטנות. כמו כן מבדקי בטיחות ע"פ דרישת רשות הלאומית להסמכת מעבדות לפעוטונים וכו'..

יועץ נגישות נכים
מאמרים יועץ בטיחות

יועץ נגישות נכים

הנגשת בתי עסק, חללים ציבוריים, וארגונים עבור נכים